onsdag, 30 mars 2011, 22:09
Bara en liten observation!
Sitter i slutspurten med årets Mystery eShopping undersökning och det skall bli riktigt roligt att få sätta ihop en presentation till årets Summit, och få dela med mig av det jag kommit fram till!
Nåt som jag reagerat på varenda gång jag börjat undersöka en ny kategori av butiker är hur lika de flesta butiker inom en kategori är. När jag sitter och går igenom dem ganska intensivt en efter en börjar jag nästan undra, men….har jag inte redan gjort denna sajten?? Nä, det är en helt ny, det är bara det att de är nästan identiska ibland. Varför är det så tro? Finns det nån bra anledning? jag vet inte, jag bara undrar? Om jag hade haft t.ex. en sportbutik på nätet så skulle jag vilja sticka ut, skilja mig från mängden, men icke.
Bara en reflektion från min sida, jag tar gärna emot era åsikter angående detta, kan det vara så att man kör säkra kort och kopierar andra, för funkar det för en, funkar det för alla? Kanske är det så det är?
Till slut en liten bild på dagen trevligaste ”Bottom Navigation” Den i särklass minst besökta delen i en nätbutik….iallfall av mig, men kolla här! Hur kul som helst!