fredag, 13 maj 2011, 20:47
Värde för kunden!
Hemglassbilen brukar orsaka att min puls går upp något otroligt varenda gång den dyker upp utanför mitt hus. Inte för att jag blir så själaglad eller för att jag verkligen älskar glass, utan för att jag ALDRIG vet när den skall dyka upp! När den där bekanta signalen börjar spela så står jag för det mesta helt oförberedd och vet absolut inte vart min plånbok är eller så har jag något för händerna jag inte kan släppa.
Ilandsproblem säger ni nu, ja, det vet jag mycket väl, men ibland är det skönt att bekymra sig över små saker=) Nu är dock alla dessa problem ett minne blott! Jag fick syn på detta erbjudande häromdagen
De har e-handel! De har kundklubb! De erbjuder rabatter! De delar med sig av recept! De sms:ar mig 15 minuter innan de dyker upp om jag registrerar mitt mobilnummer! Dessutom så har de ett nyhetsbrev som jag anmäler mig till. Dagen efter kommer det här
De erbjuder en gratiskryssning! Utan glassköpartvång!! Det är detta vi kallar mervärde för kund hörni, och vi GILLAR!!